Hey i have a bit problem . my yahoo IM is not letting me put my username its grayed out and i dont know how to fix the problem help please
Results 1 to 9 of 9
Thread: Yahoo IM
- 29 Jan. 2010 02:19am #1
Yahoo IM
- 29 Jan. 2010 02:31am #2
virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert
- 29 Jan. 2010 02:32am #3
oh thanks do you know how i can resolve the problem? i cleaned my pc and i fixed the error
- 29 Jan. 2010 02:37am #4
>do you know how i can resolve the problem?
>i fixed the error
Good to know you don't need help anymore.
- 29 Jan. 2010 02:40am #5
no its steal doing it i tryed tuneup utilities , it said it got rid of over 200 erros but steal doing it
- 29 Jan. 2010 02:44am #6
- LCash
- 10.00
- Awards
Did you try uninstalling Yahoo and Reinstalling it?
Also which version of Yahoo do you have?
- 29 Jan. 2010 02:46am #7
i dont know it just say yahoo! messenger
- 29 Jan. 2010 02:48am #8
- LCash
- 10.00
- Awards
Uninstall it then download and reinstall the newest version.
- 29 Jan. 2010 02:50am #9
ill try it thanks