Hey i have a bit problem . my yahoo IM is not letting me put my username its grayed out and i dont know how to fix the problem help please
Printable View
Hey i have a bit problem . my yahoo IM is not letting me put my username its grayed out and i dont know how to fix the problem help please
virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert virus alert
oh thanks do you know how i can resolve the problem? i cleaned my pc and i fixed the error
>do you know how i can resolve the problem?
>i fixed the error
Good to know you don't need help anymore.
no its steal doing it i tryed tuneup utilities , it said it got rid of over 200 erros but steal doing it
Did you try uninstalling Yahoo and Reinstalling it?
Also which version of Yahoo do you have? :S
i dont know it just say yahoo! messenger
Uninstall it then download and reinstall the newest version.
ill try it thanks