Stapled is right, Maybe.
Printable View
Stapled is right, Maybe.
It's against the rules to request a ban. You might get banned for it so watch out.
Dude, you don't look banned to me :P
You're quitting because a few people don't like you. A lot of people don't like me but you don't see me asking to be banned. Besides every one is just trolling :P
You really should be a mod.
Actually, Im leaving cause EVERYONE dosent like me.
Who said I don\'t? There isn\'t a single member I don\'t like. Some people just get on my nerves every now and then.
I have 666 posts.
................ You love the devil?
Nope. I want 111 more :/
If you want to get banned so much, just go post some racist shit.
Drama threads like this are annoying.
You coulda came up with more stuff to say instead of
but dude why you want the ban when you spent so much time posting in LG and it will be your waste of time
Code:Fuck all of you, banmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanme banmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanme banmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanme banmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanme banmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanme banmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanme banmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanme banmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanme banmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanme banmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanme banmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanme banmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanme banmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanme banmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanme banmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanme banmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanme banmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanme banmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanme banmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanme banmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanme banmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanme banmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanme banmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanme banmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanme banmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanme banmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanmebanme banmebanmebanme SUCK MY DICK YOU MOTHERFUCKING BITCHES
You're welcome.
I'm glad that you edit your post. :D
Everyone love each other in their own special way.
Haha follow the rules guyz.
Google you should quit.
Stapled no one likes you.
Jay.
Stapled, I like you.